2013. április 17., szerda

Dalszöveg

Hey!

Régebben írtam két dalszöveget, és most úgy döntöttem, nyilvánosságra hozom az egyiket, az elsőt. Persze, írtam én régebben többet is, de azt nem is dalszöveg volt, csak pár sor, rím és értelem nélkül.

Ne nevessetek ki, miután elolvastátok. :) Ezt a szöveget angolul vagy magyarul, de akkor ordítva kéne előadni. A refrént kivéve, mert azt dalolással gondoltam, valami black metal-os, dallammal. :)


Jól vigyázz!

Olyan a nézése mint egy megvadult lóé,

Olyan is ez az agyhalott, kerge hóhér
És azt hiszi, hogy éppen ő a nagy főnök.
Ennek mindjárt és hamarosan bedőlök!

Refr.:
Találkozott ő már a legnagyobb búval,
Magával, a nagy játékos Halál úrral?

Állandóan közvetít és kézre kerít,
De szent igazságot soha ki nem derít.
Mindig és majd örökké, egyre csak fenyít,
Ám az igazat semmikor ki nem derít.

Refr.

Egyelőre, lemenekülhetsz előle,
De jó, ha tudod, sosem szabadulsz tőle.
Futhatsz erdőkön és mezőkön át,
Nincsen oly gát, mit ne szakított volna át.

Refr.

(suttogva) : Jól vigyázz!

Hát, ennyi az én nagy költészetem :D

Minden pálinkát jót :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose