2013. december 26., csütörtök

Siddharta - Ring dalszöveg magyarul



 Most egy olyan dalszöveg fordítást hoztam, minek csak a magyar fele az enyém, mivel szlovénul sajnos nem beszélek.
 Ezt a zenét egy barátom mutatta, és megkért, hogy fordítsam le. :)
 Szerintem elég érdekes a szövege,  videója meg főleg. :)


Siddharta: Szlovén banda. 1995-ben alakult.
Honlap: http://www.siddharta.net/
Tagok:
Tomi Meglič ének, gitár 1977. február 28. 1995-
Boštjan Meglič dob 1979. augusztus 30. 1995-
Primož Benko gitár, vokál 1977. március 14. 1995-
Jani Hace basszusgitár, vokál 1964. december 27. 2002-
Tomaž Okroglič-Rous billentyű, vokál 1976. december 3. 1999-
Cene Resnik szaxszofon, vokál 1978. június 2. 1996-
 Forrás és bővebb infó: http://hu.wikipedia.org/wiki/Siddharta

Siddharta-Ring 
Gyűrű
Ha az összes készpénz
és arany meglenne otthon
Félnék, hogy hirtelen eltűnik.
Akár csak egy nevetéstől.
Nyafogássá tudom változtatni
És létrehozok egy nagy vihart a szenvedésből a Földön.

Ha egy király volnék
és ha olyan erőm lenne,
Hirtelen a nappalt éjjellé változtatnám.
Csak én vagyok
vagy tegyek meg mindent
kövessenek engem, mint kitartó kémek?

Nem látod, hogy én csak…
nem látod, hogy én csak…


Én vagyok a teádban a méreg,
most már tudom az okot, amiért nem jössz vissza.
Nincsenek mentségeim,
Csak nem akarok egyedül lenni a legvégén.

Ha az összes készpénz
és arany meglenne otthon
Tudnád, hogy hogy készíts belőle egy mesét.
És az ártatlan sír
nevetni kezdesz
És előkészítesz egy mindenki számára feledhetetlen táncot a Földön.

Ha te lennél a királynő,
szeretnéd az erőt,
mindenki bulit szeretne minden éjjel.
De én sosem voltam
jó ebben,
még a szárazföldön is elsüllyedne a hajóm.

Nem látod, hogy én csak…
nem látod hogy én csak…

Én vagyok a teádban a méreg,
most már tudom az okot, amiért nem jössz vissza.
Nincsenek mentségeim,
Csak nem akarok egyedül lenni a legvégén.




Figyelem! Mivel szlovénül nem értek, egy angol fordítást fordítottam magyarra!! Az angol fordítás és az eredeti szöveg itt található: http://lyricstranslate.com/hu/ring-ring.html


Legyetek rosszak!
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose