2014. január 18., szombat

15 / 365 + Amon Amarth - The Pursuit of Vikings dalszöveg magyarul

Amon amarth - The Pursuit of Vikings dalszöveg magyarul

"A melegítő nap újra visszatér
És elolvad a hó
A tenger megszabadul jeges láncaitól
A telet eltántorítja

Az óceán oldalán állni
Halljuk a hullámokat
Hív ki minket az árra
Hogy hajózzuk a sorsunkba

Oden az útmutató hajóinknak
A tengelyek, a lándzsák, és a kardok
Vezess minket a viharba
És brutális háborúba

A hajóink várnak ránk a parton
Eljött az ideje hogy elhagyjuk
A hazánk, a családjaink, a házaink
A gazdagokért keleten

Néhányan közülünk már nem térnek vissza
De ez nem állít meg minket
A sorsunk meg van írva a szőttesen
Amit a nornák szőttek

A nyomás feláldozását
Az egész hosszú hajón keresztül
Ahogy elindultunk a vitorlákba
Belefújt a szél

Ez hajt minket a tengerre
A remény, a hírnév és a büszkeség
És dicsőséges rendben lesz minden
Egy karddal a kezében fog meghalni

Oden az útmutató hajóinknak
A tengelyek, a lándzsák, és a kardok
Vezess minket a viharba
És brutális háborúba

Oden az útmutató hajóinknak
A tengelyek, a lándzsák, és a kardok
Vezess minket a viharba
És brutális háborúba"



---

 ma eléggé kalandos napom volt, de erről majd holnap mesélek. :) :)

itt pár kép amit én készítettem :D


gitárom :) <3 :) :)

megpróbáltam lerajzolni a Simontornyai várat... mondom megpróbáltam :D :D


ezt rajzoltam a volt osztályfőnökünknek készített emlékkönyvbe. :) egy kicsit rosszul esett, mikor nem hitte el a tanárnő, hogy én rajzoltam :D

ezt rajzoltam Shadownak :)

ezt pedig BlackDeath-nek. :)


és ezt kaptam Shadowtól :D :D

---

néhány kép a helyi tóról :D
a kisszékelyi tó ismertetőjegye lehetne a fához láncolt kuka, a tóparton hét ilyen biztosan van, ha nem több :D





~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose